Kundservice
E-post: kundservice@skapamer.se
(Vi besvarar ärendena inom 48 timmar)
Öppettider kundservice:
Mån-Fre: 08.00-16.30
Lör-, sön- & helgdag: stängt.
Vanliga frågor & svar
Beställning & Betalning
När kommer min orderbekräftelse?
När får jag min faktura?
Om du har valt att betala med faktura skickas den ut till din e-postadress i samband med leveransen. Om du ej fått din faktura så kan du gå in på Mitt Klarna för att hämta den där. Har du ytterligare frågor rörande din faktura, kontakta då Klarnas kundservice för hjälp på 08-12012010, då dem har hand om samtliga våra betalningar.
Öppet köp
Köpvillkor
Läs gärna genom nödvändig information innan ni kontaktar oss.
Ändring utav order?
Om du vill ändra något i din order så går det bra, så länge paketet inte hunnit packas av oss. Kontakta oss här och skicka in din förfrågan.
Delleverans
Kontakta oss via mail.
Kan man handla direkt på ert lager?
Tyvärr har vi ej möjligheten att erbjuda försäljning eller att titta på varor på vårt lager,
då vi hela tiden jobbar för fullt med att hantera och skicka ut de webbordrar som kommer in.
Retur & reklamation
Hur returnerar jag en vara?
Portot för retur bekostas av dig som konsument.
Returer sänds in till följande adress och märks med ordernummer samt avsändare:
Skapamer e-handel Norden AB (observera att vi inte har möjlighet att ta emot kunder på vårt lager)
Karpalundsvägen 39
291 61 Kristianstad
Lägg gärna ner en lapp i paketet där ordernummer angivs - följesedel eller kopia på denna går också bra. Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna eller om du pausar fakturan. Du kontaktar då Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta. En kreditering sker därefter. Mer information hittar du under Leverans & Retur.
När hanteras en retur/reklamation?
Vi krediterar därefter betalningen hos klarna
Hur reklamerar jag en skadad vara?
Om du handlat mot faktura är det bra om du antingen skjuter upp förfallodatumet själv via Mitt Klarna eller om du pausar fakturan. Du kontaktar då Klarna via telefon på 08 - 120 120 10 så hjälper de dig med detta.
Övriga frågor
Vad innebär "tillfälligt slut hos leverantör"? När får jag varan om jag beställer den?
I många fall står det ett beräknat leveransdatum på sidan.
Detta datum är endast preliminärt och leverans kan ej garanteras tills dess, i värsta fall kan det komma att ändras.
Står leveranstid som okänt så har leverantören ej kunnat uppge när produkten kommer finnas tillgänglig igen
och vi kan i dessa fall dessvärre ej svara på när produkten i fråga kan levereras.
Skapamer e-handel Norden AB
Karpalundsvägen 39,
291 61 Kristianstad
Sweden
Organisationsnummer 556795-1164